生命中有很多选择,而我们可以成为更好的选择人。 Life is full choice , and we can be the better life choice maker 生命中有很多选择,而我们可以成为更好的选择人。 Life is full choice , and we can be the better life choice maker 生命中有很多选择,而我们可以成为更好的选择人。 Life is full choice , and we can be the better life choice maker

自我曼陀罗(帖子分类)

Share/Bookmark

选择悲伤 choice to be depressed

No comment yet
悲伤是我对事件的选择,
这不是唯一的选择。

其实我拥有更多的选择,
因为我比悲伤重要。

时杰

Depressed is my decision toward the issue,
But this is not the only solution i can make .

I have more choice than i though,
Because i am more important than the depressed.
Federick yeo 

发表评论

自我曼陀罗(帖子分类)