生命中有很多选择,而我们可以成为更好的选择人。 Life is full choice , and we can be the better life choice maker 生命中有很多选择,而我们可以成为更好的选择人。 Life is full choice , and we can be the better life choice maker 生命中有很多选择,而我们可以成为更好的选择人。 Life is full choice , and we can be the better life choice maker

自我曼陀罗(帖子分类)

Share/Bookmark

问题? problem?

No comment yet
都是问题害的 !让我伤心,难过与愤怒。
还是自己也是问题的一部分?
是我伤心,难过与愤怒
当问题后得到的是感受 .
是我应对问题的责任。

Is all because the problem ! Make me unhappy , sad and anger .
or am I part of the problem ?
 Is me who unhappy , sad and anger .
When feeling appeal after my problem .
Is my responsible of my coping .

时杰 Federick yeo 

发表评论

自我曼陀罗(帖子分类)