生命中有很多选择,而我们可以成为更好的选择人。 Life is full choice , and we can be the better life choice maker 生命中有很多选择,而我们可以成为更好的选择人。 Life is full choice , and we can be the better life choice maker 生命中有很多选择,而我们可以成为更好的选择人。 Life is full choice , and we can be the better life choice maker

自我曼陀罗(帖子分类)

Share/Bookmark

倒带 reverse

No comment yet
如果能从来, 如果可以再次选择, 如果时间可以倒带 。
我的过去会更不同 我会做的更好 我不会再做错 。
我不能接受这个错误。我想忘掉过去。

想着过去的自己,现在你是“过去”吗?还是“现在”?
如果你是过去,你真的能作何过去不同的事吗?

没有了过去的自己,怎么会拥有真实的现在呢?
没有能改变的过去 ,只有可以改变的现在。

时杰

If everything can be reverse , if i can make the decision again ,just if the time can be reverse .
My past will be difference , I will do a better job, no more mistake again.
I can"t accept my mistake , I wish to forget my past  .

Keep thinking about your past , Are you in the past ? or present ?
If you are the past , will you really can do something difference than the past ?

If i don have my past , How can i have a solid present me ?
Nothing can be from my past , the change can be make only the present.

Federick yeo

发表评论

自我曼陀罗(帖子分类)